Drugą firmą, która starała się o to zadanie było obornickie Carpe Diem, jednak zaproponowana przez nią stawka w wysokości 3,79 zł netto za kilometr okazała się mniej korzystna w porównaniu do oferty złożonej przez dotychczasowego przewoźnika, który zdeklarował się pobierać za każdy kilometr 3,42 zł netto. Całkowity koszt utrzymania komunikacji będzie więc kosztował gminę Oborniki 2 mln 770 tys. zł.
Warto dodać, że podczas pierwszego przetargu, który został unieważniony, firma Warbus zaproponowała znacznie wyższą stawkę, w wysokości 4,16 zł netto za kilometr. Rodzi się więc pytanie, czy była to kwota mocno zawyżona?
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?