Za pomocą urządzenia każdy mieszkaniec może m.in. sprawdzić swoją pocztę elektroniczną, zrobić przelew bankowy oraz odwiedzić ulubione strony www. Ma to również usprawnić pracę samego urzędu, bowiem petenci będą mogli w łatwy sposób znaleźć potrzebne informacje oraz dowiedzieć się, do którego pokoju i do jakiej osoby muszą się udać w swojej sprawie.
Internetowy kiosk został ustawiony na parterze magistratu, przy referacie obsługi interesantów. Klienci urzędu miejskiego mogą z niego korzystać bezpłatnie przez cały czas otwarcia budynku.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?