Czy władze wstydzą teraz kampanii, którą chciały nim zapoczątkować? Jej ważnym elementem jeszcze ponad pół roku temu zgodnie z zapewnieniami władz miał stać się właśnie logotyp, przedstawiający Wartę. Odbył się konkurs, gmina wypłaciła jego zwycięzcy 1,5 tys. zł, ale już w pierwszych dniach od jego prezentacji aż zaroiło się od złośliwych komentarzy dotyczących projektu. Część oborniczan twierdziła wręcz, iż logotyp przypomina... plemnik.
– Wokół projektu rzeczywiście pojawiły się kontrowersje, dlatego wstrzymaliśmy się z jego promowaniem. Jednak uważam, że skojarzenie z rzeką było dobrym pomysłem – przyznaje Piotr Woszczyk, wiceburmistrz Obornik.
Pracownicy magistratu mówią, że pieniądze przeznaczone dla zwycięzcy konkursu nie zostaną jednak wyrzucone w błoto.
– Jeszcze w styczniu spotkamy się z autorem i dokonamy pewnych modyfikacji, bez ponoszenia dodatkowych kosztów – informuje Krzysztof Sroka z UM w Obornikach.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?