Powiat obornicki finansuje usuwanie azbestu - złóż wniosek

Klaudia Pytlak
Klaudia Pytlak
Udostępnij:
Powiat obornicki przy udziale gminy Oborniki, gminy Rogoźno oraz gminy Ryczywół otwiera program usuwania wyrobów zawierających azbest. Zgłoś wniosek.

Demontaż azbestu powiat obornicki

Powiat obornicki pokrywa 100% kosztów związanych z usunięciem wyrobów zawierających azbest (demontaż, odbiór, transport oraz unieszkodliwienie). Wnioskodawca w trakcie ogłoszonego naboru może złożyć tylko jeden wniosek. Finansowanie nie obejmuje pokrycia kosztów związanych z zakupem i montażem wyrobów zastępujących wyroby z azbestu.

Termin składania wniosków do urzędów gmin od 20 grudnia 2021 do 29 lipca 2022. Planowany termin realizacji zadania STYCZEŃ-WRZESIEŃ 2022 r.

Wniosek można składać w urzędach gmin powiatu obornickiego właściwej dla położenia nieruchomości objętej wnioskiem.

Szczegółowe informacje dotyczące ogólnych zasad Programu dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej
LINK

Powiat obornicki finansuje usuwanie azbestu - złóż wniosek

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Ten rok szkolny był trudny, ale lepszy od ubiegłego

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Nasze Miasto
Dodaj ogłoszenie