Zdaniem Grzegorza Kiszluka, przewodniczącego jury gdyńskiego przeglądu, poznański kip ujął swoją świeżością, pomysłowością i profesjonalną realizacją.
- Dla nas to wyróżnienie bardzo dużo znaczy - mówi Łukasz Goździor, dyrektor biura promocji miasta Urzędu Miasta Poznania. - Z jednej strony cieszymy się, bo jest to potwierdzenie uznania marki Poznań. Nasze działania są nagradzane, zauważane przez ekspertów. To Poznań wyznacza nowe trendy. Naszym celem nie są nagrody. One zobowiązują nas do jeszcze większej pracy.
Złoty Prom to kolejne wyróżnienie dla promocyjnych przedsięwzięć Poznania. Podczas Festiwalu Złotych Formatów, który odbył się w kwietniu, miasto zostało nagrodzone za kampanię "Wielkie Marki oraz akcję "Poznań za pół ceny". Stolica Wielkopolski ze swoją strategią promocji marki Poznań zajęła także drugie miejsce w kategorii Grand Prix.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?