Coraz częściej operatorzy telefonii stacjonarnej, sprzedawcy energii elektrycznej i oferujący towary i inne usługi oszukują starsze osoby. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów realizuje kampanię, której zadaniem jest podnieść świadomość i uwrażliwienie seniorów na praktyki nieuczciwych sprzedawców.
To właśnie oni są grupą docelową, ponieważ szczególnie oni są narażeni na działania oferenta. W ramach kampanii osoby starsze mają otrzymać wiedzę m. in. o tym, jak reagować podczas wizyt sprzedawców w domach.
W przygotowanych materiałach organizatorzy akcji będą poruszali temat zaproszeń na bezpłatne badania, jak rozmawiać z konsultantem z gazowni, elektrowni, komunikacji, który dzwoni z lepszą ofertą umowy oraz o pomocy prawnej. Seniorze, pamiętaj o tym, by poinformować najbliższych nim podpiszesz umowę. Jeżeli podpisałeś ją w domu, możesz w ciągu 14 dni z niej zrezygnować. Zachowaj jej egzemplarz dla siebie.
Z bezpłatnej pomocy prawnej można skorzystać od pon. do pt. w godz. 8:00-18:00 pod numerem 801 44 033 lub 22 290 89 16.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?