Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

W Obornikach stanie mobilny punkt obsługi klienta Enei

Daria Przybysz
Daria Przybysz
Jakub Cybichowski
Mieszkańcy Obornik wszystkie sprawy związane z energią elektryczną będą mogli załatwić na miejscu. 7 marca na targowisku miejskim przy ul. Chłopskiej stanie mobilny punkt obsługi klienta.

Mobilny punkt obsługi klienta Enei swoją działalność w Obornikach rozpocznie w poniedziałek, 7 marca. Tego dnia na targowisku miejskim w Obornikach stanie specjalny pojazd. Oborniczanie będą mogli w nim załatwić wszystkie sprawy związane z energią elektryczną.

- Mobilne biuro ułatwi załatwienie spraw związanych z przepisywaniem umów na energię elektryczną mieszkańcom Gminy Oborniki, którzy formalności musieli dotychczas załatwiać w Szamotułach lub w Poznaniu – mówi burmistrz Tomasz Szrama.

Już od kilku miesięcy nasze mobilne biuro obsługi klienta regularnie gości w kilku wielkopolskich miejscowościach.

- Jesteśmy bliżej naszych klientów, zapewniając im profesjonalną obsługę i dostęp do szerokiej gamy naszych produktów. Od poniedziałku również mieszkańcy Obornik będą mogli korzystać z takiej możliwości. Enea dostosowuje się do potrzeb swoich klientów, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom w zakresie zwiększonej dostępności obsługi – podkreśla Marcin Pawlicki, wiceprezes ds. operacyjnych Enei.

Kiedy załatwisz sprawy w mobilnym biurze obsługi klienta w Obornikach?

W mobilnym punkcie obsługi klienta konsultanci będą obsługiwać mieszkańców Obornik i okolic w każdy poniedziałek w godz. od 9:30 do 14:30.

- Od października ubiegłego roku samochód regularnie pojawia się w kilku miejscowościach Wielkopolski, w których nie ma stacjonarnych biur obsługi Enei. Enea rotacyjnie, raz w tygodniu, odwiedza: Śrem, Środę Wielkopolską, Wągrowiec i Rawicz - informują urzędnicy.

Zasady działania mobilnego biura obsługi klienta w Obornikach?

Mobilne biuro obsługi klienta działa w reżimie ograniczeń sanitarnych. Wewnątrz może przebywać tylu klientów, ile jest uruchomionych stanowisk bezpośredniej obsługi. Obowiązuje zasada zakrywania ust i nosa oraz dezynfekcji rąk przed podejściem do stanowiska. Natomiast klienci oczekujący przed mobilnym biurem powinni zachować bezpieczną odległość od pozostałych osób.

Na wizytę w mobilnym biurze warto umówić się wcześniej. Można to zrobić na dwa sposoby - za pośrednictwem strony internetowej www.enea.pl lub poprzez infolinię 61 111 11 11.

Klienci, którzy odwiedzą biuro bez wcześniejszego umówienia również zostaną obsłużeni. Będą musieli jednak poczekać aż zwolnią się stanowiska.

ZOBACZ TAKŻE:

Uchodźcy z Ukrainy już do nas dotarli. Przebywają w Rogoźnie

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na oborniki.naszemiasto.pl Nasze Miasto