FUNKCJONOWANIE URZĘDU
Jak informuje obornicki urząd miejski, nowe zasady funkcjonowania wstępnie obowiązują od piątku, 2 października do końca miesiąca. Placówka bez zmian będzie czynna w poniedziałki w godzinach od 8 do 16, w pozostałe dni robocze od 7 do 15. Interesanci wchodzą do urzędu pojedynczo i obowiązkowo dezynfekują dłonie. Korespondencja wpływająca do urzędu miejskiego w Obornikach przyjmowana jest przez biuro obsługi interesanta w poniedziałki w godzinach od 8.30 do 15.30, w pozostałe dni robocze od 7.30 do 14.30.
KONTAKT
Pracownicy zachęcają do kontaktu przez telefon lub internet (tel. 61 65 59 100 lub [email protected]). Kontakt do poszczególnych wydziałów, dostępne na stronie internetowej urzędu w zakładce Wydziały. Kontakt z burmistrzem i zastępcą burmistrza również jedynie telefoniczny – 61 65 59 103.
Warto zaznaczyć, że wnioski składane do urzędu można pobrać ze strony internetowej – dostępne są w zakładce formularze i wnioski.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?